• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Submappen bij importeren foto's ontbreken na uograde naar Windows 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tom2012a

Junior lid
Lid geworden
21 mei 2012
Berichten
45
Waarderingsscore
0
Tot nu toe gingen mij fotos ik bij het importeren van foto's vanuit mijn Coolpix-camera naar mijn pc automatisch naar een map per datum, dus voor elke importdatum een afzonderlijke map.
Na de upgrade naar Windows 10 gebeurt dat helaas niet meer. Weet eerlijk gezegd niet of dat steeds door Windows zelf gebeurde of door een ander programma. Na de upgrade dit met Windows 10 en met Adobe geprobeerd maar ik zie niet meer de optie om de instellingen wat dit betreft te wijzigen: de fotos staan nu per maand gegroepeerd en niet meer per dag. Zou dit wel binnen Windows 10 opgelost moeten kunnen worden en zo ja hoe dan? Of zijn er betere opties buiten Windows?
 
Kan best wel dat het door windows 10 komt, windows 10 heeft een standaard app voor foto's te bekijken.
Je zou voor je zelf even goed voor de geest moeten halen met welk programma je vorige windows versie je foto's opende
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan