• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

windows 10 donwloaden mislukt

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dijkie69

Vaak hier
Lid geworden
16 sep 2008
Berichten
572
Waarderingsscore
0
Goedemorgen,

Ik heb windows 10 netjes gereserveerd via het icoontje rechts onder in het scherm, maar als ik het icoontje nu aanklikt krijg ik de melding dat ik moet wachten tot ik bericht krijgt dat ik kan upgraden. Maar nu heb ik gekeken bij de update's, die voor windows 10 zijn allemaal mislukt.


Wat kan ik nu het beste doen?

Dijkie
 
Abraham54, bedankt voor je snelle antwoord.

Dijkie
 
Hallo Dijkie, is het jouw nu inmiddels gelukt om over te gaan op Windows 10?
 
Ik heb de upgrade nog niet gedaan, ik weet niet of ik Excel en Word bestanden mee heen en weer kan nemen van windows 7 en windows 10. Daarom twijfel ik nog, en ik moet even kijken of een ander programmatje werkt op windows 10.

Dijkie
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Maak een image of een windows backup, kun je altijd weer terug, wel een systeemschijf in W7 maken.
Via W10 kun je ook terug maar voor de zekerheid....
 
Ik heb de upgrade nog niet gedaan, ik weet niet of ik Excel en Word bestanden mee heen en weer kan nemen van windows 7 en windows 10. Daarom twijfel ik nog, en ik moet even kijken of een ander programmatje werkt op windows 10.

Dijkie


Windows 10 is compatibel met Office 2007/-2010 en -2013.
Indien jij niet over een Office Pakket beschikt, dan is de nieuwste Libre Office (gratis) ook geschikt om office bestanden te openen.
 
Zo, windows 10 is gebruiksklaar. Nu nog gaan kijken hoe het allemaal werkt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan