• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Rariteiten

Status
Niet open voor verdere reacties.

fredjeh

Enthousiast
Lid geworden
4 apr 2013
Berichten
2.981
Waarderingsscore
38
Gisteren live essentials verwijderd (live mail en andere zaken uit win 7) daarna avast virusscanner genstalleerd, alles gelukt, account aangemaakt in mail, en een tijdje later opeens melding dat windows moet hersteld worden, zie een oplopend percentage komen op het scherm tot aan 100 procent sluit windows af en start opnieuw op, duurt zeer lang en moet me aanmelden met mijn account die er gekomen is na mijn mail in te stellen.
Computer terug naar locaal account, computer start weer vlugger op, maar heb nu volgende rariteit, heb 2 zandlopers, eentje van win 10 en eentje van win 7, soms draaien ze beide, wat daar de oorzaak van is weet ik niet, iemand een idee?
 
Heb jij nu Windows 10 of Windows 7 op je computer staan?
 
Windows 10 staat erop, en terug naar local account, en avast voorlopig verwijderd, zal eens avira proberen, voorlopig werkt alles terug ok, wel zie je 2 verschillende zandlopers, soms samen, bij opstarten is het een andere zandlkoper dan tijdens het werken onder win 10, deze is gelijkaardig aan deze van win 7 vind ik.
Win 10 staat op mijn oude laptop(6 jaar oud) op mijn desktop blijft windows 7 wel nog even staan, laptop is mijn proef pc.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan