• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

informatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

lowie2

Vaak hier
Lid geworden
14 apr 2009
Berichten
750
Waarderingsscore
0
Beste Vrienden,
Sinds ik W10 heb kan ik niet meer kopieeren of plakken en wanneer ik wil plakken krijg ik de volgende melding .
U hebt niet de juiste machtiging om bestanden op deze locatie op te slaan neem contact op met de beheerder om de juiste machtiging te krijgen
IK ben de enige die met deze computer werkt en ben aangemeld als administrator,
 
Laatst bewerkt door een moderator:
dat geel is dus niet te lezen ..!
 
U hebt niet de juiste machtiging om bestanden op deze locatie op te slaan neem contact op met de beheerder om de juiste machtiging te krijgen

Betreft dat de systeempartitie of een andere partitie/harddisk?
 
Laatst bewerkt:
Exuseer Abraham maar ik weet niet wat je hier bedoeld ik ben niet zo goed in dit soort zaken .
Bijvoorbeeld ik kopieeer ergens een foto en wil die plakken in de map van mijn foto's dan krijg ik dat bericht nog een voorbeeld ik maak een knipsel en ik wil die opslaan in een map idem krijg ik ook deze melding,
dank bij voor baat,
Lowie12
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan