• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Thin Client

Status
Niet open voor verdere reacties.

sidboy55555

Gevestigd lid
Lid geworden
27 sep 2014
Berichten
495
Waarderingsscore
0
Hoi, ik heb momenteel een tin client met een VIa Eden X2 U4200 1.0 GHz herinstalleert maar ik heb een probleem met de processor, overal op internet staat dat dit een dual core processor is maar eenmaal als ik kijk bij de taakbeheer prestatie tab staat er maar 1 core ook cpu-z geeft aan dat er maar 1 core is, heb ik een driver nodig ofzo voor deze processor? of hoe los ik dit op
 
ow en vergeten te zeggen, het is een hp t510 en ik heb er windows 7 home basic op staan.
 
Aha, klik in het taakbeheer eens met rechts in de grafiekweergave van de processor - dan zie jij de mogelijkheden die verborgen zijn.
 
uhm, ik heb de oplossing gevonden, ik heb de laatste keer wat updates genstalleerd bij windows update, en nu zie ik dat ik 2 core heb.
 
Mooi zo en fijn voor je.
Wel vreemd, want bij mij werden meteen de 4 cores van de i5 in mijn notebook herkend in Windows 7.
Het heeft bij jou dus even geduurd voordat de processor volledig herkend werd door Windows.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan