• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Help! Videos op pc en gestreamde videos laden wel maar het duurt heel lang voordat ze starten...

Status
Niet open voor verdere reacties.

FirstBloodOne

Nieuw lid
Lid geworden
31 aug 2015
Berichten
3
Waarderingsscore
0
Hallo,
Ik zit sinds kort met en probleem en hoop dat iemand me hier kan helpen haha.
Sinds kort doet mijn laptop raar. Mijn videos laden wel maar voordat ze beginnen met spelen duurt soms 30sec tot 1 minuut, Dit ervaar ik als zeer vervelend. Dit geld voor zowel videos op het internet als videos die op de laptop gedownload staan. Het ligt dus niet aan het internet(snelste glasvezel verbinding kpn). Ook als ik bijvoorbeeld op soundcloud(muziekstreamingsdienst) een liedje wil laden laadt hij het liedje heel snel maar voordat het begint met afspelen duurt vaak langer als 30sec. Het rare is soms spelen dingen wel snel af maar soms duurt het zo lang, Dit wisselt ongeveer om de 5 minuten.. Ik zelf heb al geprobeerd flash player opnieuw te installeren maar dit heeft niet geholpen. ook meerdere players op mijn laptop geprobeerd maar de ene keer laden de videos snel en paar minuten daarna duurt het bij elke video weer heel lang voordat hij begint met afspelen... Ook het afspeel tekentje verandert is het pauze tekentje als ik op afspelen druk dus het ligt waarschijnlijk ook niet aan youtube, soundcloud, vlc en overige players.. Ik zelf weet niet meer wat ik eraan kan doen. Heeft nog iemand anders dit probleem of een oplossing ervoor?
Alvast bedankt!

Als er nog vragen zijn beantwoord ik deze graag!

Groetjes Tim

--- Update ---

Ik ben er al achter wat het probleem veroorzaakt. in taakbeheer zie ik dat mijn schijf bijna constant 100% draait. Als dit zo is starten de video's heel laat en als de schijf niet 100% draait starten de video's snel. Nu is mijn vraag, hoe kan dit en hoe los ik dit op?
 
Probeer eens Hijack this hier op NCF.
Die weten vast wel of je de oorzaak uit kan zetten of verwijderen kan.
In het geval dat je zelf niet goed weet of je het aktieve programma uit, danwel verwijderen kan.

--- Update ---

Probeer eens Hijack this hier op NCF.
Er lijkt iets mee te lopen, een prog dat aktief is.
HJT dus.
Die weten vast wel of je de oorzaak uit kan zetten of verwijderen kan.
In het geval dat je zelf niet goed weet of je het aktieve programma uit kan zetten, danwel verwijderen kan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan