• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

youtube video uit firefox cache halen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Animus

Gewaardeerd
Lid geworden
23 okt 2004
Berichten
1.515
Waarderingsscore
4
Hoi.
ik heb al gezocht op internet, maar zonder resultaat, het meest wat ik vind is verouderd en ik heb het vermoede dat er dingen veranderd zijn sind youtube is over gegaan op html5.

Maar omdat ik er niet veel verstand van heb vraag ik het maar hier.

Ik weet dat het mogelijk is om via een website een youtube video te downloaden, maar ik wilde het graag op "de echte manier" proberen.
Elke keer als ik een youtube video heb geladen verschijnen er nieuwe bestanden van 1KB in "J:\Documents and Settings\Administrator\Local Settings\Application Data\Mozilla\Firefox\Profiles\pare5ayb.default-1391627939125\cache2\entries"

ik vind dit nogal klein voor een video bestand.

ik hoop dat iemand me hier mee kan helpen.
 
dankjewek!

--- Update ---

nu vraag ik me alleen af waar dan het filmpje wordt opgeslagen als ik erna kijk?
het komt toch me computer binnen? zit het dan in mijn werkgeheugen?
 
je zou nadat je de addon heb geinstalleerd ook de downloadbutton moeten te zien krijgen ...
open dit menu en je kunt desgewenst zelf een map aangeven waar je deze kunt opslaan ..

55ebf8326e048-Ashampoo_Snap_2015.09.06_10h16m37s_002_.png
 
Oh sorry, ik was niet echt duidelijk, het downloaden met die add-on is gelukt!
Alleen vroeg ik me af hoe het werkt als je een youtubefilmpje afspeelt? wordt het dan in je werkgeheugen gezet?
 
ik heb hier al eens mee zitten prutsen.
Nirsoft heeft een VideoCacheviewer. Hier kun je wat meer terugvinden over de bestanden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan