Najsnarf
Elite lid
- Lid geworden
- 11 sep 2013
- Berichten
- 6.197
- Waarderingsscore
- 50
Al zoekend op Google kwam ik mij eigen vraag weer tegen op dit forum in 2013..! Opgelost is het nog steeds niet. Recent emailadvies van KPN: wij kunnen u niet helpen. Zoveel weet ik wel: mogelijk en kwestie van veldnamen in het CSV-bestand. Vreemd is echter dat een handmatig aangemaakt adresboekje in Kpnwebmail na export en dan poging tot import in webmail dezelfde bekende foutmelding geeft. Gmail importeert dat CSV bestand zonder problemen, maar ook het CSV-bestand van Gmail is ongeschikt voor import naar Kpnwebmail adresboek. En ook: de (Engelse) veldnamen veranderen naar Nederlands helpt niet, bovendien zijn er heel veel verschillende en de volgorde is m.i. verschillend. Er moet toch echt iemand van de zoveel miljoen KPN-klanten zijn die het wel gelukt is? Of is het iets dat te maken heeft met Pop3 of Imap waar ik geen verstand van heb?