• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

windows vista business naar windows 7( ? ) welke upgrade werkt van business naar ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

goldfinger

Nieuw lid
Lid geworden
13 sep 2015
Berichten
12
Waarderingsscore
0
beste forum leden,

ik heb momenteel een hp Compaq 6820s die wil ik graag upgrade naar windows 10 alleen hiervoor moet ik eerst naar windows 7
alleen windows 7 home premium werkt niet zoal schone als upgrade voert hij niet uit welke upgrade zou evt. gaan iemand een idee
hoor het graag..!!

alvast vriendelijk bedankt

gr goldfinger.
 
Hallo goldfinger,
smiley_says_hello.gif
hartelijk welkom op dit geweldige forum.

Is het wel een legale Windows 7 die jij gebruikt met unieke licentie?
Want indien je niet over een legaal geactiveerde Windows 7 beschikt, kan je wel Windows 10 als upgrade installeren maar daarna NIET activeren!
 
hoi abraham54

dit is een wel een legale alleen krijg hem niet zo ver hem te upgrade of schoon te instaleren
kan evt. makkelijk aan een andere versie komen alleen wil graag weten welke dan vereist zijn voor van windows vista business welke je kan upgrade naar windows 7 welke uitvoering ?

mvg
 
je wilt dus een vista business upgraden naar de Windows 7 wel dan dien je te upgraden naar de Windows 7 professional of de ultimate ....
upgrade je daarna de Windows 7 dan verkrijg je de Windows 10 pro
 
Win 7 DVD erin ermee opstarten en Win 7 Home kaal en vers installeren.
Als Win 7 orgineel is dan activeren met je licentie en vervolgens gelijk
upgraden naar Windows 10.

Succes.
 
je wilt dus een vista business upgraden naar de Windows 7 wel dan dien je te upgraden naar de Windows 7 professional of de ultimate ....
upgrade je daarna de Windows 7 dan verkrijg je de Windows 10 pro
Ultimate en Bussines versies kunnen alleen genstalleerd worden als nieuwe schone installatie . Een Windows Vista home editie kan men dus niet Upgraden naar Windows 7 Ultimate , en word als nieuwe aagepaste installatie zonder behoud van instellingen en programma's .
Ook rekening houden met de Bits versie . 32 of 64 bits. Is het OEM (voorgenstalleerde)of Full : (zelf aangekochte?).

http://windows.microsoft.com/nl-be/windows7/help/upgrading-from-windows-vista-to-windows-7#T1=tab01

--- Update ---

beste forum leden,

ik heb momenteel een hp Compaq 6820s die wil ik graag upgrade naar windows 10 alleen hiervoor moet ik eerst naar windows 7
alleen windows 7 home premium werkt niet zoal schone als upgrade voert hij niet uit welke upgrade zou evt. gaan iemand een idee
hoor het graag..!!

alvast vriendelijk bedankt

gr goldfinger.

Het topic is gestart op 13 september zie ik nu maar pas. Ben enkel eens benieuwd hoe de TS de upgrade wou uitvoeren. Upgrade uitvoeren vanuit Windows of Upgrade door computer op te starten met het UPgrade schijfje of USB stick. Het laatste zal helaas niet werken.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan