• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Nieuwkomer

Status
Niet open voor verdere reacties.
O

Opdiefiets

Gast
Hoi allemaal,

Mijn gebruikersnaam is Opdiefiets. Want als me wat wordt uitgelegd en ik snap het, dan zou ik dat zeggen. :biggrin:

Ik ben hier terechtgekomen omdat Abraham54 gestopt is op HijackThis en ik hem hiernaartoe ben gevolgd. Al jaren lossen we samen problemen met mijn pc op en ik heb heel veel van hem geleerd. We gaan nu hier vrolijk verder. :smile: Hoewel ik af en toe totaal mesjokke word van die pc. Dat zullen jullie wel herkennen, haha. Ik heb nu ook een laptop, dus dat wordt dubbele pret. :biggrin:

Wat mijn IT-niveau betreft: voor de experts op dit forum ben ik een amateur, hoewel geen slechte, zeker voor een vrouw :smile:, maar als je naar mijn vrienden kijkt, dan ben ik hun een-ogige koningin. :D

Ik hoop snel het punt te bereiken dat ik alles op de pc en laptop op orde heb en de boel lekker loopt. Ik had gewoon ook veel pech na de aanschaf van mijn laatste desktop-pc en had net al veel gedoe om de bloatware van mijn Lenovo-laptop af te krijgen. Of is het een illusie om te denken dat de computerproblemen op een gegeven moment ophouden?? Voor een tijdje dan effe. Pfff.

Gelukkig zijn er forums als deze waar ik heel erg dankbaar voor ben. :clapping:

Warme groetjes,
Opdiefiets
 
Hallo Opdiefiets,
smiley_says_hello.gif
hartelijk welkom op dit geweldige forum.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan