• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Even voorstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bektronics

Nieuw lid
Lid geworden
16 sep 2015
Berichten
21
Waarderingsscore
0
Beste forumleden.

Graag wens ik mij even voor te stellen aan jullie. Mijn naam is Andr? Beekaert en ik woon in Belgi?.
Ik ben afgestudeerd als technisch ingenieur elektronica aan de Hoge School te Mechelen.
Tijdens mijn loopbaan ben ik spelenderwijs opgegroeid met computers en aanverwante apparatuur. Ik heb de systemen zien groeien van de DOS versie naar de huidige versie Win 10.
Programmatie is eigenlijk niet zo direct mijn ding. Ik hou het liever bij het hardware gedoe.
Momenteel ben ik niet meer werkzaam aangezien ik een jaar of vier geleden een hartinfarct gekregen heb en het wat kalmer aan moet doen.
Dit wil niet zeggen dat mijn passie voor elektronica verdwenen is, integendeel.
Ik zet mij nog steeds als vrijwilliger in bij "Repair Caf?'s" en dit om oude elektrische spullen weer nieuw leven (proberen) in te blazen. Zo helpen we ook mee aan het verminderen van de afvalberg dat ons weer ten goede komt voor het milieu.
Ik heb thuis verschillende pc's staan alsook een tweetal printers en scanners.
Zowat alles in huis werkt elektronisch, heb zo mijn eigen domotica in de loop der jaren ontwikkeld. Was leuk om steeds bij te bouwen, soms tot grote frustratie van de vrouw. Ondertussen is zowat alles in de plooi gevallen en is het slechts af en toe wat onderhoud uitvoeren.
Hopelijk heb ik hierbij een tipje van de sluier opgelicht om mij wat meer te leren kennen.
Heeft u nog vragen of suggesties, u mag mij altijd contacteren.

Nog veel plezier hier samen op het forum.

Groetjes
Andr?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
:welkom: op het forum, Andr!

Je hebt je uitgebreid voorgesteld. Leuk!

Jij had echter je volledige adres en woonplaats genoemd. Die heb ik weggehaald om privacy redenen. Je weet immers maar nooit of iemand daar in de toekomst misbruik van zou kunnen maken. Zo vertel je dat je thuis verschillende pc's hebt staan. Je zou een inbreker op ideen kunnen brengen....

Wanneer iemand van dit forum met jou in contact wil komen (of jou zou willen bezoeken) dan kan hij of zij altijd via een PB (priv bericht) contact met je opnemen, waarna jullie adressen kunnen uitwisselen.

Ik wens je veel plezier op het forum.
 
Hallo Andr,
smiley_says_hello.gif
hartelijk welkom op dit geweldige forum.
 
Beste Porrelaar.

Bedankt voor de verwelkoming en ook voor de correctie van mijn schrijven. Je ziet dat een mens soms te eerlijk kan zijn maar gelukkig was je bij de pinken i.v.m. mijn adres. Mijn dank daarvoor. Een goede les voor mij: in het vervolg voorzichtiger zijn met het vrijgeven van gevoelige info.

Hopelijk kan ik iets betekenen voor deze site, hoe meer zielen hoe meer vreugd niet (en oplossingen)

Tot binnenkort.
Grts
Bektronics

--- Update ---

Beste Abtaham54.

Bedankt voor de verwelkoming. Hopelijk kan ik ook mijn steentje bijdragen op dit forum.
We gaan zeker nog van elkaar horen.

Tot binnenkort.
Grts.
Bektronics
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan