• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Internet steeds trager

Status
Niet open voor verdere reacties.

Djahnson

Nieuw lid
Lid geworden
17 sep 2015
Berichten
9
Waarderingsscore
0
Goedenavond,

De laatste 10 jaar hebben wij al hetzelfde internet met dezelfde router. Vroeger kon ik zonder problemen online gamen op mijn PS3, kon mijn zus series kijken op haar laptop en mijn moeder rustig werken achter de pc. We hadden eigenlijk nooit problemen met het internet. Sinds vorig jaar is hier echter verandering in gekomen. De ene dag doet het internet het naar behoren, de volgende dag was 2 internetgebruikers al te veel. Toen ik vandaag whatsapp aan het ophalen was en op mijn donder kreeg omdat mijn moeder een mail probeerde te versturen maar dit niet lukte was de maat vol. Ik denk dat er een probleem met de router is (die is vrij oud), mijn moeder geeft de buren of mij de schuld. Kan iemand mij helpen met dit euvel?

Vriendelijke groeten,

Jan
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dag Jan,
smiley_says_hello.gif
hartelijk welkom op dit geweldige forum.

Al tien jaar het zelfde modem - ook nog steeds het zelfde abonnement?
Wie is jullie provider?
 
Hallo Abraham!

Bedankt! Het modem is onveranderd en het abonnement ook. We zitten bij KPN. Deze informatie was ik iderdaad vergeten toe te voegen aan het bericht
 
Welk abo gebruiken jullie dan met welke internetsnelheid?
 
We hebben Internet + Bellen, tot Max 10Mbps
 
Met die oude modem zal je dan op ongeveer 5 mb downloadsnelheid zitten, misschien nog iets minder.
Niet te vergelijken bij wat ik bij Ziggo heb.
En met een nieuwe witte modem ga je dan ongeveer naar 7MB - nog niet om over naar huis te schrijven.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan