• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Dezelfde e-mailaccount op meer computers

Status
Niet open voor verdere reacties.

Skyphof

Vaak hier
Lid geworden
22 apr 2010
Berichten
651
Waarderingsscore
0
Ik heb dezelfde emailaccount en Gmailaccount op meerdere computers en die emails komen dus op meerdere computers binnen.(gesynchroniseerd). Nu wil ik van computer A een emailaccount verwijderen maar die staat ook op computer B en daar moet hij op blijven staan.
Kan het verwijderen van een emailaccount van computer A gevolgen hebben voor dezelfde emailaccount op computer B.
Henk
 
Volgens mij niet. Ik heb dat ook wel eens (op een reserve-pc die ik niet veel gebruik). Mails komen wel binnen bij beide, maar je kan rustig een account verwijderen zonder dat het op de andere pc ook verdwijnt. Wel even de instellingen, wachtwoord en zo onthouden of opslaan.
 
Let op, als je imap ingesteld heb en je verwijdert de email op de ene dan zijn ze bij de ander ook weg. Je delete ze nl op de server van de provider.

Sorry, ik zie nu pas dat het om het account gaat en nietom de mail.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan