• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Autoaanvul verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

songoku

Verdwaalde tuinkabouter
Lid geworden
12 sep 2005
Berichten
1.303
Waarderingsscore
0
Als ik in een map bovenin de adresbalk 1 letter typ krijg ik een hele lijst met suggesties en ook met mappen die allang niet meer bestaan. Graag wil ik dit verwijderen. Wie kan me helpen?
 
Maar staat er niet voor windows xp..
 
Eerlijk gezegd weet ik niet of de functie Autoaanvullen in Windows XP volledig is te verwijderen.
Wanneer je de naam van een bestand begint in te typen in de adresbalk van Windows Verkenner (en daar gaat het hier toch over?), maak je automatisch gebruik van de zoekfunctie van Windows.
Om de een of andere reden worden er in de lijst met suggesties bestanden getoond die niet meer bestaan.
Je zou de Windows index opnieuw kunnen laten samenstellen. Klik daarvoor op de volgende link: https://support.norton.com/sp/nl/nl/home/current/solutions/v95031677_EndUserProfile_nl_nl
Voer van die handleiding alleen stap 2 uit.
Let op: dit kan zeer lang (meer dan een uur) duren.

Een snellere manier is waarschijnlijk het gebruik van CCleaner.
Een uitgebreide handleiding van CCleaner vind je hier: http://www.pc-helpforum.be/topic/47631-ccleaner-handleiding/

CCleaner bevat 4 onderdelen: Cleaner, Register, Gereedschap en Opties. Je hoeft alleen het eerste onderdeel (Cleaner) te gebruiken.
Hopelijk zijn daarna de foute vermeldingen in de lijst met suggesties verdwenen.
 
Maakte in XP de auto aanvullijst geen gebruik van de opties uit IE? Want dan zou je eens kunnen kijken in je browser bij Extra- Internetopties - tabblad inhoud - Automatisch aanvullen. En daar eens kijken naar de verschillende opties die uit kunnen.
 
Maakte in XP de auto aanvullijst geen gebruik van de opties uit IE? Want dan zou je eens kunnen kijken in je browser bij Extra- Internetopties - tabblad inhoud - Automatisch aanvullen. En daar eens kijken naar de verschillende opties die uit kunnen.

Top dat werkt. Heb daar alles uitgezet en verwijderd en het is weg.. Thanx.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan