• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

ik stel me voor

Status
Niet open voor verdere reacties.

3319Henk

Nieuw lid
Lid geworden
12 okt 2011
Berichten
6
Waarderingsscore
0
Inmiddels al weer bijna 10 jaar gepensioneerd, daarvoor o.m. werkzaam in onderwijs en computerbeheer. Ik moet echter direct toegeven dat ik veel computerontwikkelingen niet heb bijgehouden, je zou kunnen zeggen dat ik wat achter loop v.w.b. social media en hardware kennis. De ophef die in het onderwijs gemaakt is ( en nog wordt) over de uitzonderlijk goede resultaten door computergebruik in het onderwijs heb ik altijd nogal sceptisch bekeken hoewel als ik soms instructiefilmpjes op you tube zie dan ben ik behoorlijk jaloers. Ik had gewild dat ik daar vroeger over kon beschikken, ik zou voor heel wat leerlingen het onderwijs aanschouwelijker en daardoor inzichtelijker hebben kunnen maken.
Wat doe ik nu met computers? Mijn administratie, nu mag (!?) ik zelf rekeningen downloaden en inloggen om te kijken of er weer wat veranderd is bij een van mijn leveranciers (energie, ziektekosten, verzekeringen, bank). Maak wat digitale dingen voor familieleden. Pruts een beetje aan een oude computer en ben verder een normale eindgebruiker waarbij ik constateer dat veel energie van mij in computers gestoken moet worden om zelfs maar na te kunnen gaan wat ik nu weer mag betalen! Virussen, fishing, inbraak of overname van mijn computer is me allemaal al een keer overkomen en om dat te voorkomen is nogal wat tijd nodig.
 
Hallo Henk,
smiley_says_hello.gif
hartelijk welkom op dit geweldige forum.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan