• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Nieuwe ultrabook

Status
Niet open voor verdere reacties.

matthijsstok

Junior lid
Lid geworden
11 feb 2015
Berichten
63
Waarderingsscore
0
Hallo allemaal!

School is weer begonnen en dit jaar zal ik echt aan een laptop moeten geloven. Het type laptop dat ik zoek is een ultrabook van maximaal 1350 euro incl btw. Er zijn een paar dingen die ik graag terug zou willen zien in mijn laptop;
- Een ssd
- Het liefst 8gb ram ( mocht een laptop aan de andere eisen voldoen en maar 4gb ram hebben, dan is het ook goed)
- Minimaal 13,3 inch scherm (HD)
- GEEN touchscreen
- Dun en mooi design!
- Minimaal i5

De laptop die aan die eisen voldoet en die ik bijna had gekocht was de DELL XPS 13, maar de aanbieding verliep en was dus niet meer instaat het binnen mijn budget te kopen.

Hopelijk heb ik genoeg details gegeven! Mochten jullie nog vragen hebben, feel free to ask!

Alvast heel erg bedankt!

Groetjes Matthijs
 
Bedankt voor je reactie!

De computer die je stuurde is echt wat ik zoek! i7(!), grote SSD, veel RAM en een fantastisch uiterlijk. Helaas is deze weinig tot niet leverbaar. Ik vroeg me dan af of je nog een/meerdere alternatieven hebt.

Groetjes Matthijs
 
Ja is ook wel een mooi ding en zeker mooie specs. Wel buiten je budget dat je zei. En is wel touchscreen he.
 
Bedankt voor jullie reacties!

Een macbook air heeft wel het uiterlijk, batterijduur en redekijk innerlijk. Vind wel dat de specs erg slecht zijn voor het geld dat je betaalt, al is dat wel een vast gegeven als je een apple product koopt. Misschien dat ik het in overweging moet nemen als ik niets kan vinden.

Die laptop die aangewezen is is ook zeker een mooie. De reden dat ik geen voorstander van touchscreen ben is omdat het het altijd net niet is op een laptop. Het wordt er onnodig dikker en duurder van. Ook raakt de accu er sneller van leeg.

In ieder geval ben ik erg blij met jullie reacties, als jullie nog iets weten hoor ik het graag :)

*EDIT*
Die laptop valt toch wel ruim binnen mijn budget? Of is het excl btw?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oh mijn fout, ik dacht dat je budget 950 euro was, moet bij een andere topic zijn dan :p
Dan past het inderdaad ruim in je budget, het is inc. btw.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan