• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Is Panda beter dan Qihoo?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jij hoeft je niet te excuseren hoor.
En in plaats van Qihoo-haters had ik beter Qihoo-tegenstannders kunnen gebruiken.
Ik zelf gebruik alweer maanden Panda - dit tot volledige tevredenheid.

Een tip - bij installatie van Panda niet de de securitytoolbar mee installeren en ook niet je homepage laten vervangen (twee vinkjes dus weghalen).

En via instellingen kan je het schuifje op Off zetten bij Panda-nieuws - dan krijg je geen popups meer over de speciale aanbbieding voor de betaalde versie van Panda.
 
Beide pakketten van Qihoo dragen de naam "Internet Security" & "Total Security", maar beide beschikken niet over een ingebouwde firewall of een toevoeging op de standaard firewall van Windows.
In elk geval in Qihu Total Security (die heb ik namelijk zelf) is er dus wel degelijk een aanvulling op de standaard firewall van Windows en wel in de vorm van GlassWire. Optioneel in werking te stellen binnen het programma.
 
GlassWire is een add-on voor de Windows Firewall en ik heb dat tool ook uitgeprobeerd, maar alleen al de extra services die het tool met zich meebrengt hebben mij tot deaktivatie en verwijdering ervan genoopt.
 
Jij hoeft je niet te excuseren hoor.
En in plaats van Qihoo-haters had ik beter Qihoo-tegenstannders kunnen gebruiken.
Ik zelf gebruik alweer maanden Panda - dit tot volledige tevredenheid.

Een tip - bij installatie van Panda niet de de securitytoolbar mee installeren en ook niet je homepage laten vervangen (twee vinkjes dus weghalen).

En via instellingen kan je het schuifje op Off zetten bij Panda-nieuws - dan krijg je geen popups meer over de speciale aanbbieding voor de betaalde versie van Panda.

Ah bedankt voor de laatste tip Abraham, want dat werd ik na een paar weken gebruik van panda toch een beetje beu, dankjewel dus hiervoor.
 
Nou, na een weekje Panda houdt ik 'm.
Het bevalt me wel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan