• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Even voorstellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

jpietjou

Nieuw lid
Lid geworden
14 apr 2012
Berichten
3
Waarderingsscore
0
Ik ben Jan Pietjou. Gebruik een Fujitsu Siemens desktop. Werk met Windows 10. MS Office 2013.
Heb lang in de automatisering gezeten. Ben nu met pensioen. Loop toch vaak tegen zaken aan waarvoor een oplossing moet worden gezocht. ook nu weer. Vandaar mijn inschrijving.

--- Update ---

Ben sinds kort met Outlook 2013 gestart. Heb zelf enige zaken kunnen oplossingen, maar de foutmelding kan ik niet plaatsen.
Ik probeer middels een emailgroep een bericht te sturen. Domein voedselbankt-diel.
Het bericht moet naar 6 adressen. 3 Daarvan worden bereikt, maar ook 3 niet. SMTP staat op 25. De 3 die bereikt worden hebben hetzelfde domein als ik, maar van de 3 die niet bereikt worden hebben domein outlook.com en chello.nl (2X).
Enig idee waar ik het probleem op kan lossen? Graag een reactie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan