• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

xp

Status
Niet open voor verdere reacties.

alfamale123

Vaak hier
Lid geworden
26 aug 2015
Berichten
677
Waarderingsscore
2
waar kan ik xp downloaden
 
Legaal is Windows XP nergens te downloaden.

Gaat het om een merk pc die ooit kant en klaar in een winkel gekocht is? Dan kreeg je daar een OEM licentie bij, die gekoppeld is aan die ene pc.
Die licentiesleutel staat dan op een sticker die op de pc is geplakt.
Wanneer de harde schijf kapot is gegaan, zodat je Windows XP opnieuw moet installeren, dan zit je met een probleem wanneer je geen recovery dvd's hebt gebrand en ook geen image hebt geschreven naar een externe harde schijf.
In dat geval zul je in je familie- of kennissenkring moeten vragen of iemand een OEM installatie dvd van Windows XP heeft, die jij mag lenen. Tijdens de installatie geef je dan de licentiesleutel op die op de sticker op jouw pc kast staat.
 
Bedankt porrelaar,is om op m'n vista pc te installeren,ik kan mijn getunede motor uitlezen en aanpassen met een bijhorend progje maar op vista draait ie niet
dus zal ik naar de "nieuwsgroepen" moeten:wink:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan