• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

tijdelijk profiel

Status
Niet open voor verdere reacties.

makaveli28

Junior lid
Lid geworden
25 mei 2010
Berichten
48
Waarderingsscore
0
hallo,

ik heb een vraagje.

onlangs had ik mijn laptop opgestart en tot mijn verbazing was ik een paar pictogrammen kwijt en foto's op mijn bureaublad.
de computer gaf aan dat mijn laptop in een tijdelijk profiel is.

hoe los ik dit ik op?


:eek:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
je kan je systeem eens herstarten het zou kunnen zijn dat je profiel verkeerd geladen is en dat deze na de herstart wel juist geladen word !
Windows 10 start enkel op in een tijdelijk profiel als je originele profiel beschadigd is.
Je dient dus een nieuw profiel te gebruiken of het oude te herstellen.
Persoonlijk zou ik in dat geval eerder gaan voor een nieuw profiel en je data overzetten naar het nieuwe.
 
hoe moet dat precies data overzetten naar het nieuwe?
 
Oke, heb ik na het overzetten weer al me oude bestanden terug(die ik mistte)? Of ben ik die dan kwijt.
 
daar kan ik je geen antwoord opgeven indien jij werkt met het lokaal account dan is er dus geen syncronisatie mogelijk ...
enkel indien er gewerkt word met het Microsoft account is er syncronisatie mogelijk indien deze optie dan ook ingesteld werd !
 
Laatst bewerkt door een moderator:
kan je bestanden ook met een recovery tool terug vinden?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan