• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Hallo ik ben Walter

Status
Niet open voor verdere reacties.

waro

Junior lid
Lid geworden
12 okt 2015
Berichten
36
Waarderingsscore
0
Mijn naam is Walter, ik werkte zo'n 12 jaar als werkplekondersteuner in het onderwijs. Klaslokalen inrichten, eerst met beamers en white screens, toen smartboards, en tegenwoordig met smartscreens zelfs zonder pc en te bedienen vanaf een tablet.
Aanleg in school, van een open wifi netwerk en een gesloten netwerk voor personeel.
Nu ben ik werkloos 50+-er.
 
dag Walter, welkom :welkom:
 
wow jij klinkt eng en gevaarlijk met zo'n naam. mag je wel gewoon in publieke omgeving?
 
Hallo Walter,
smiley_says_hello.gif
hartelijk welkom op dit geweldige forum.

Als jongetje heb ik in Renkum gewoond en heb daar op de lagere school tot en met klas 5 gezeten, die in de vroege jaren zestig de naam Albert Schweitzer kreeg.
 
hee ab, die school bestaat nog steeds.
 
Welkom :) Ja pas op voor Death=adder hij is erg gevaarlijk!
 
hee ab, die school bestaat nog steeds.

Dat is mij bekend, alleen lokatie en gebouw zijn anders dan waar ik naar school ging.
Erachter gelegen was een grote gymzaal.


[IMGL]http://epaper.bdu.nl/hoogenlaag/epaperarchive/2008/10-01/epaper/6217248.jpg[/IMGL]
 
Ja, jouw foto laat het gebouw zien onderaan de van Ingenweg, en dat gebouw staat er nog steeds.
Dat gebouw is al sinds de nieuwbouw van de Albert Schweizerschool op de Belevue, in gebruik voor allerlei zaken. Ik heb er met de heelsumse harmonie nog in geoefend toen ik 14 jaar was, in een bandje gerepeteerd toen ik 17 was, maar ook mijn werkbriefjes in geleverd toen ik in de bijstand zat, en bloed laten prikken toen ik ziek was. Nu zit daar volgens mij iets voor jongeren in en buurt hulp nog iets.
De gymzaal aan de Maatweg, is ook nog steeds in gebruik, ik heb daar gevolleybalt als speler en later als trainer heel wat uurtjes in doorgebracht. Ik zat voeger op de katholieke school in heelsum, de Vita Vera, en wij hadden ook gym in die oude gymzaal, die nog steeds wordt gebruikt.

Maar waarom gaat iemand weg uit Renkum?, komop man het leukste dorp in de wereld. En waar ben je dan terecht gekomen en wanneer kom je dan weer terug?

--- Update ---

Jij klinkt zeker minder gevaarlijk. Heb je iets met Apple?
 
Ik ben voor geen van beiden, en voor allebei.
zo heeft MAC voor muziekanten (like me) hele goeie software. mooie stabiele sequencers, digitale piano's after effecs etc.etc. maar technisch was het gewoon SCSI hardware en tegenwoordig gewoon quadcore en meer RAM. En is veel te duur. En de IBM compatibles met Microsoft, werkten in het verleden af en toe heel slecht en is de laatste jaren eindelijk stabiel, zelfs met 8.0 alleen was die irritant. Langzaamaan kun je met een pc ook prima muziek maken en is stukken goedkoper dan MAC.
 
Hallo Walter,
smiley_says_hello.gif
hartelijk welkom op dit geweldige forum.

Als jongetje heb ik in Renkum gewoond en heb daar op de lagere school tot en met klas 5 gezeten, die in de vroege jaren zestig de naam Albert Schweitzer kreeg.

Renkum bij Arnhem ?
De files hoor je nooit meer.

Geloof dat er in Drente ook een Renkum is.
Bij Gieten in de buurt, heb het het gehucht nooit kunnen vinden.
 
Geloof dat er in Drente ook een Renkum is.
Bij Gieten in de buurt, heb het het gehucht nooit kunnen vinden.

Ik heb even gegoogled maar daar is geen Renkum te vinden
 
Ha die Walter, ik ben vanuit het Rotterdamse in 1958 in Renkum geland.
Ik was ruim vier jaar oud toen we de bungalow op Gelria 13 gingen bewonen - net afgebouwd.
Ik heb vanaf 1960 de eerste vijf klassen van de lagere school doorlopen en was met goede cijfers naar de zesde klas overgaan.
Alleen - toen verhuisden we naar Amsterdam (niet het Amsterdam in Drenthe!)

Je begrijpt natuurlijk dat ik op zo'n leeftijd nog geen enkele zeggenschap heb over waar ik dan wel of niet wil wonen!
En Renkum, ik denk nog wel eens aan een van de grootste gemeentes in ons land en de tijd die ik daar heb doorgebracht, inclusief de wandeling met hond over de bevroren Rijn of de uitstapjes naar Kasteel Doorwerth, waar toen nog een oude Sherman tank stond.
Ik vind het leuk, dat die oude school nog steeds bestaat.
 
Die Sherman staat nu in Oosterbeek bij Hartenstein. Vroeger een hotel en in de oorlog het hoofdkwartier van de Engelse airborne divisie.Daar is nu het "Market Garden" museum gevestigd. zeer de moeite waard. Ook is daar de start/finish van de jaarlijkse Airborne wandeltocht. Kasteel Doorwerth is gerenoveerd ( was toen nog een ruine) en daar is nu het Jachtmuseum en kun je een rondleiding met alle verhalen krijgen van vrijwilligers. (ff googelen) ook zeer de moeite waard. Dus ff camping of bungalowtje of bed en ontbijtje regelen, en een paar dagen hier naar toe komen. Vergeet dan de Duno niet, en een fietstocht door de prachtige bossen rondom Renkum.

Dus dit jaar niet naar de Bahama's maar naar Renkum am Nieder-Rein.

P.S. een reactie op king2 (!?) de A50 is vanaf KP Valburg tot KP Grijsoord 3 baans geworden, en dus minder files.
 
Je weet wel goed reclame te maken.
Ben jij in het Renkumse geboren?
 
geboren in het bos, vlak bij de panoramahoeve in Bennekom, opgegroeid in Heelsum, v.a. mijn 19e tot mijn 25e in Arnhem gewoond en sindsdien in Renkum.
Kijk voor Amsterdam hoef ik geen reclame te maken, daar kunnen jullie volgens mij geen toerist meer zien. In Giethoorn worden ze gek van de chinezen, Maar in Renkum komen niet veel mensen kijken en das zonde want tis hier best uit te houden.
 
Ik geloof jou.
Anderzijds, heb ik dus eigenlijk meer van Nederland gezien.
Het leuke is eigenlijk dit, als je nog echt jong bent, lijkt alles in de wereld een stuk groter.
Hoe ouder je wordt, hoe kleiner alles lijkt uit te gaan zien.
Waar ik woonde in Renkum, leek het plein heel groot.
Ik weet nog goed, dat ik als zesjarige voor het eerst op een fietsje zat en prompt tegen de achterkant van een geparkeerde auto aanreed.
Ik ben een echte steenbok en ben als oud mannetje op deze wereld gekomen, dus die aanrijding was meteen een waarschuwing voor mij in het vervolg goed vooruit te blijven kijken.
Ik fiets nog steeds.

Wanneer ik nu via Google naar Gelria 13 ga, lijkt alles veel kleiner dan in mijn geheugen gegrifd is.
Ook nummer 13 lijkt kleiner dan toen.
Wel heb ik via Funda foto's van de binnenkant gezien en de trap naar de zolder via het kleine voorkamertje is er nog steeds (gemaakt door de timmerman van mijn Oma).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan