• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

[C++ ] Ik kom er niet uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

almir saric

Junior lid
Lid geworden
17 dec 2005
Berichten
30
Waarderingsscore
0
Hoi,

Ik heb een vraagje. Ik moet iets in C++ programmeren, en ben niet zo goed in.

Ik moet namelijk y=ax+b programmeren waarin a,b,x ingevoerd worden... Het is simpel met cin en cout maar ik moet het eigenlijk doen in OBJECT GEORIENTEERD dus met klassen en zo. Kan iemand me hierbij helpen? ik zou het op prijs stellen het is mijn laatste stukje van het project..:mellow:

Thanx alvast
 
Als dit voor school is en dit het eind van je project is, dan klopt er iets niet. Dit is vrij basic en zou je al moeten kunnen of in ieder geval zelf kunnen bedenken hoe je dat moet doen.

Kijk eens naar clases.
 
Zou ook wel logisch zijn als ik informatica doe of dergelijke maar ik doe economie en dat is het probleem ic C zou het me lukken maar eis is C++ vandaar...
 
Of je hier nu C of C++ voor gebruikt maakt niks uit. Waarschijnlijk kom je op nagenoeg dezelfde code, behalve de code voor in-/uitvoer. Het is onzinnig om het voor zo'n simpel en specifiek stukje code te hebben over OOP (Object Oriented Programming). Je kunt dit op teveel manieren interpreteren. Je zou bijv. iets kunnen maken dat voor alle polynomiale functies werkt, of gewoon voor alle type functies die je implementeerd. Of je zou iets kunnen maken, zodat je het uit elke invoer kunt halen, niet alleen via de command prompt. Maar dit alles is totale overkill voor een dergelijke toepassing.
Als ik jou was, zou ik het dus gewoon doen, zoals je het in C zou doen en dan wat dingetjes 'vertalen' naar C++.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan