• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Computer freez'ed paar minuten na opstarten (Windows 10)

Status
Niet open voor verdere reacties.

MrRoyWesten

Bekend gezicht
Lid geworden
24 mei 2010
Berichten
153
Waarderingsscore
0
Goedenavond,

Ik zit met een probleem sinds zondag en ik krijg het niet opgelost.

Zondag middag na het aanzetten van mijn desktop pc was ik even weg, kwam terug en zie dat ik niet voorbij het inlogscherm van windows 10 kom. (het scherm wat eerst naar boven schuift).

Denkende dat dit gewoon even een bug was, startte ik mijn computer opnieuw op, kon inloggen maar tijdens dat hij bezig was met opstarten begon hetzelfde. Ik kon mijn muis en toetsenbord niet meer gebruiken.

Kan iemand mij hiermee helpen?

Ik heb Windows 10 (gepgraded van Windows 7) 64 bit.

Dingen die ik al heb geprobeerd:
- Systeem terugzetten naar een eerder punt
- Geprobeerd automatisch opstart herstel (error met SrtTrail.exe)
- De computer uit elkaar gehaald om te kijken of er ergens schade is, was niet het geval.
- Tijdens het openmaken alles schoon gemaakt.
- Alle opstartprogramma's uitgezet, probleem blijft

Ben op het moment bezig om mijn drivers te updaten.

Heeft iemand nog andere suggesties?

Alvast bedankt!

--- Update ---

Update: Gister mijn videokaart driver geupdate, nu mijn BIOS, nog steeds geen resultaat. Ga nu terugzetten naar Windows 7...
 
Ik denk dat teruggaan naar Win 7 inderdaad de beste optie is in jouw geval.
 
er werd eerder geupgrade naar de Windows 10 nu gaat men terug naar de Windows 7 echter is Microsoft bezig om iedereen naar de Windows 10 te halen ..
indien de TS terug gaat naar de Windows 7 dan zal hij eens ook terug de update verkrijgen om terug naar de Windows 10 te upgraden ...
ik denk eerder dat een verse installatie Windows 10 meer zal helpen dan terug te gaan naar de Windows 7

nieuws betreffende het upgraden van Windows 7 -8 computers ...
Microsoft lijkt klaar te zijn met vragen of je wil upgraden naar Windows 10, het bedrijf test verschillende manieren om gebruikers te dwingen te upgraden naar Windows 10.
Het negeren of afmelden voor de upgrade is er in elk geval niet meer bij.
Microsoft maakt zich hiermee niet populair bij Windows 7 en 8-gebruikers, want mensen worden nou eenmaal niet graag gedwongen.
Als het aan Microsoft ligt draait iedereen vandaag nog op Windows 10, maar dat gaat niet gebeuren want niet iedereen staat te trappelen om te upgraden naar Windows 10, maar of je dadelijk nog een keuze hebt valt te betwijfelen.
Lees meer ..
 
Ik heb vanmiddag met Unlocker de laatste bestanden uit mijn Windows 7 Pro verwijderd (catalogi) die samenhangen met de vernieuwde KB3035583!
In de VS is Microsoft inmiddels bezig bezig Windows 7 en -8 gebruikers Windows 10 dwangmatig te installeren.

Ik hoef Windows 10 niet (heb niks met Apps).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan