• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Werkt dit inderdaad nog: Windows XP updaten tot 2019!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou ben ik wel een huiverig voor Softtronic, in de downloads daarvan zit vaak malware
 
Tis een vertaling en een sleutel, meer niet........
Lees dan de link van @Veng.
 
@Poppe: Klopt, maar je hoeft niets te downloaden. Ze leggen daar uit hoe je een kleine registryhack uitvoert.
Ik ben nu nog aan het proberen een hele rits andere updates binnen tehalen. Lukt niet zo gemakkelijk omdat er blijkbaar iets aan de internetverbinding hapert. Handmatig gaat het nl. wel. Zojuist ook 4 updates automatisch binnengehaald.
Netwerken zijn al niet mijn sterkste punt en van xp ben ik al veel vergeten:biggrin:
IE gooit laat ook regelmatig geen sites door. Dan klik ik ergens onder internetopties een button om geavanceerde instellingen te herstellen en dan kan ik weer even vooruit.
Daar zit mss ergens het verbindingsprobleem.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Updaten kan nog altijd , maar tot wanneer Microsoft gestopt is met de ondersteuning april 2014 . Updates die later verschenen zijn en niet door Microsoft werden uitgebracht is op eigen risico !!!!
 
Updaten kan nog altijd , maar tot wanneer Microsoft gestopt is met de ondersteuning april 2014 . Updates die later verschenen zijn en niet door Microsoft werden uitgebracht is op eigen risico !!!!

Hoe is jouw kennis van de Engelse taal? Want nu kom je weer met oud en bekend nieuws.....
 
Ik kan niet zien wie de updates uitbrengt. Mij zegt onderstaande tekst niet zoveel:
"The workaround makes use of updates for Windows Embedded Industry (formerly known as Windows Embedded POSReady). This is based on Windows XP Service Pack 3, and the security updates which are being released for it are essentially the same ones Microsoft would have pushed out for XP, if it was still doing so."
 
Ze zijn gewoon van Microsoft, lees de link van wat die PE inhoudt.

Denk dat die@carfan elke draad wil vezieken, de broer van Visto?
 
In elk geval is de laptop 112 updates aan het binnenhalen ipv 81m, welke hij aangaf voor ik de reghack uitvoerde, terwijl ik dacht dat die 81 updates ook een recente search waren.
Mss dat iemand anders met winxp nog eens goed kan kijken door eerst naar updates te laten zoeken, dan de reghack uit te voeren en dan nog eens te zoeken. Dat weten we zeker of het werkt.
Overigens is dit de hack:

Windows Registry Editor Version 5.00
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\WPA\PosReady]
"Installed"=dword:00000001

En de file moet heten: xp.reg

Hij is nog wel even bezig want ik zit pas op update 31

Ik zie nu echter wel een waarschuwing:
Microsoft waarschuwt gebruikers die deze truc toepassen overigens wel: het kan namelijk voorkomen dat je hiermee ook updates binnenhaalt voor Windows Embedded versie en Windows Server 2003. Als een van deze updates worden genstalleerd onder Windows XP, dan bestaat de kans dat je Windows XP-systeem niet meer goed werkt of helemaal niet meer kan opstarten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Kan jij een printscreen posten hoe de Windows Update die updates presenteert?
 
Ik zal zo meteen eens kijken. Ik heb er nl al een aantal verborgen en op dit moment loopt er na een schijfcontrole een sfc. Diverse files blijken beschadigd. Dit is echt een "hobby" laptop :frusty:

In elk geval kan ik wel al zeggen dat ze duidelijk herkenbaar zijn als afwijkend
Iets in deze geest: http://is.gd/8kH52d

Heb je toevallig een link waar ik xp pro SP3 kan downloaden. Ik heb nu blijkbaar alleen SP2 op mijn schijf. SFC wil zo niet verder.
Sorry. Heb hem zelf al gevonden lijkt het.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Is er ook nog andere Microsoft software genstalleerd, MSOffice bijvoorbeeld, want hiervoor ga je ook updates aangeboden krijgen.
 
Ja. Die staat er ook op.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan