• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

VLC probleempje

fredjeh

Enthousiast
Lid geworden
4 apr 2013
Berichten
2.981
Waarderingsscore
38
Heb een tv serie met engelse ondertitels, heb ook de srt files in het nederlands, maar bij afspelen zie ik steeds de engelse ondertitels door de achtergrond van mijn nederlandstalige ondertitels, achtergrond staat aan in vlc player, maar hoe kan ik de transparantie aanpassen, nu is deze te doorschijnend, maar zie geen optie om deze aan te passen, heb zopas de laatste versie van de vlc player genstalleerd, maar ook daar kan ik dit niet aanpassen, iemand een idee waar dit ergens verscholen zit?
 
Dag Fredje,

Mijn ervaring is dat, wanneer je dubbele ondertiteling hebt, dat de onderste ondertitels in het filmpje verwerkt zijn.
Als dit niet het geval is, probeer het eens met BSPlayer (http://www.bsplayer.com/), die player heb ik veel betere ervaring mee dan met VLC.
 
Een topic van 8 maand oud bumpen? :p

(mods, moet deze niet in de oude doos?)
 
Topic verplaatst naar De Oude Doos (met het deksel open :wink:).
 
Ooo zoals mijn naam al doet vermoeden, ik had niet naar de datum gekeken!
 
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan