• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

hi5

Status
Niet open voor verdere reacties.

wean

Vaak hier
Lid geworden
21 aug 2009
Berichten
501
Waarderingsscore
0
Hoi wat ik graag voor elkaar wil krijgen en niet voor elkaar krijg,hoe kom ik voorgoed van dit irritante progamma af?
 
Updating or Removing Your Member Information or Opting Out
As a Member, you may at any time choose to correct or update the information you have submitted to us. To change or update your information:

Log in to your hi5 account on the Site.
Click the "Account" link on the top right hand corner.
Follow the instructions to change or edit any of the information there.
As a Member, you also may at any time cancel your account by following the instructions set forth here: https://support.tagged.com/hc/en-us/sections/200549364-Account-Information Upon cancellation of your account, your profile will no longer display on the Site. You will receive no further communication directly from us and we will not share your personal information with third parties for marketing purposes. However, any content that you may have posted on other public pages and the profile pages of other Members will remain unless deleted by you prior to cancellation. You may still receive user generated email messages from your friends inviting you to join hi5 or information from third parties with whom your information was shared prior to such a cancellation in compliance with this privacy policy. We may maintain backup copies of your information and content indefinitely.

Bron: http://www.hi5.com/terms_of_service.html?#privacy_policy
 
Sorry @porrelaar dit is niet voor mij bestemd,ik ben de engelse taal niet zo machtig?
 
Wat bedoel jij dan met hi5?
Ik dacht dat het om een dating site ging: http://www.hi5.com/
Gaat het om die website en ben jij daar lid van?

Op wat voor apparaat heb jij er last van? Op een tablet (android of iPad)? Of op een pc?
En op wat voor manier heb jij er last van? Krijg je veel e-mails waar je geen zin meer in hebt, of is er wat anders aan de hand?
--------------------------------
Met Google Translate kun je Engelse teksten laten vertalen naar het Nederlands. Die vertaling is niet volmaakt, maar meestal weet je dan wel wat er bedoeld wordt.
Je selecteert met ingedrukte linker muisknop de Engelse tekst die je wilt laten vertalen naar het Nederlands. Dan klik je met de rechter muisknop op de geselecteerde tekst en kies je Kopiren. Daarna open je in je browser een nieuw tabblad en ga je naar Google Translate: https://translate.google.nl/?hl=nl
Je plakt de tekst in het linker tekstvak. De vertaling verschijnt dan direct in het rechter tekstvak
Dit is de vertaling:
Bijwerken of verwijderen van uw Ledeninformatie of Uitschrijven
Als lid, kunt u op elk moment kiezen om te corrigeren of te actualiseren van de gegevens die u ons hebt ingediend. Te wijzigen of updaten van uw gegevens:

Log in om je hi5 account op de site.
Klik op de link "Account" aan de rechter bovenhoek.
Volg de instructies om te veranderen of te bewerken een van de informatie daar.
Als lid, ook kan op elk moment uw account annuleren door de set instructies hier beschreven: https://support.tagged.com/hc/en-us/sections/200549364-Account-Information Bij annulering van uw account, je profiel niet meer weergegeven op de site. Je zal geen verdere communicatie direct van ons ontvangen en we zullen uw persoonlijke gegevens met derden voor marketing doeleinden niet delen. Echter, alle inhoud die u hebt gepost op andere openbare pagina's en de profielpagina's van andere leden blijven tenzij gewist door u voorafgaand aan de annulering. U kunt nog steeds de gebruiker gegenereerde e-mailberichten ontvangen van je vrienden uitnodigt om hi5 of informatie mee van derden met wie uw informatie werd gedeeld voorafgaand aan een dergelijke intrekking in overeenstemming met dit privacybeleid. We kunnen back-ups van uw informatie en inhoud voor onbepaalde tijd te handhaven.​
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik krijg veel mails op de pc van:Hoi ....open deze mail voor 12 personen die je zou moeten ontmoeten,dit is een soort site net facebook denk ik, het komt denk ik van jaren terug toen een van mijn kinderen mij toen aangemeld heeft maar ik doe er nooit iets mee.

--- Update ---

Het is gelukt @porrelaar afgemeld bij die site,met de nederlandse ondersteuning die jij mij gaf dank je.
 
Als jij nooit gereageerd hebt op die mails van hi5 en dus ook nooit vrienden hebt gekregen via hi5, dan ben je er nu waarschijnlijk vanaf en zul je geen mails meer van hun krijgen.
Prima dat het je toch zelf gelukt is om je account bij hi5 te annuleren! (Y)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan