• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Alleen blauw scherm F8 en F11 doen ook niets!

Status
Niet open voor verdere reacties.

jopie1982

Nieuw lid
Lid geworden
10 nov 2015
Berichten
6
Waarderingsscore
0
Ik ben bang dat mijn laptop is overleden, maar hopelijk kunnen jullie mij helpen zodat ik er in elk geval nog wat bestanden vanaf kan halen.
Als ik mijn laptop opstart krijg ik alleen een melden dat hij bestanden aan het laden is en vervolgens is hij bezig met het herstellen van schrijffouten. Nu heb ik mijn laptop daar zo'n 20 uur zijn best op laten doen, maar die melding blijft en laptop start dus niet op.

Ik was al gaan zoeken op internet en evt. opstarten via veilige modus zou helpen, helaas dit lukt niet.
Daarna zou ik evt. via F11 (is een HP laptop) de fabrieksinstellingen hersteld zouden kunnen worden, maar ook hier lukt het niet mee.
Want ik krijg die meldingen niet eens te zien, het blijft maar een blauw scherm.

Iemand enig idee wat ik nog kan proberen om er toch nog wat bestanden van af te kunnen halen? En mijn laptop werkende te krijgen?
 
Probeer Windows opnieuw te installeren.. Anders vermoed ik dat de harde schijf kapot is. Deze kan je vervangen of laten vervangen.
 
Bedankt voor je reactie. Maar hoe zou ik evt Windows opnieuw kunnen installeren? En als de harde schijf kapot is, ben ik dan echt al mijn bestanden kwijt?
 
kan ook aan het werkgeheugen liggen.
 
Jopie, dan ben je de bestanden kwijt maar als je doet wat Veng zegt kan je het nog redden. Kan je de bestanden overzetten naar de nieuwe HD.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan