• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

tegels/apps programma's verdwenen na update windows 8 hoe krijg ik die terug??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dejade

Nieuw lid
Lid geworden
14 nov 2015
Berichten
6
Waarderingsscore
0
sinds een automatische update van windows is alles verdwenen. Mijn apps wijn weg programma's het hele veld is waar eerst de tegels waren is gewoon leeg. bloedirritant en ik weet ook niet hoe ik het terug krijg. Als ik bij zoeken iets invul doet hij niks vind hij niks... Wie weet hoe ik dat weer terug krijg??
 
systeem herstel heb ik al gedaan heeft niks geholpen. Is een update van een paar maanden geleden. Zo lang ben ik er al mee bezig om de tegels terug te krijgen en nog steeds niks.
 
start dan eens een opdrachtprompt op als administrator ... dus Windows toets +X en kies opdrachtprompt (administrator )
geef de opdracht sfc /scannow in en klik op enter... wacht tot deze scan gedaan is en vermeld dan het resultaat !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan