• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Google Adsense / eigen payments gebruiken om ads te betalen

  • Onderwerp starter Verwijderd lid 165355
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 165355

Gast
Hallo Allemaal,

Is het mogelijk op Google Adsense om jouw betalingen om te zetten in advertenties via Google Adsense?
Dus stel ik heb straks 25,00$ en ik koop daar direct advertenties voor voor terug is dat dan mogelijk?

En hoeveel krijg je per click op de advertenties die je plaatst op je website?
Want ik ben geneigd een donatiesysteem te maken verborgen op de website waar je dus kunt doneren zonder zelf geld te betalen zonder transacties.
hoor het graag,
 
Kan iemand mij hiermee helpen?
 
ik weet weinig af van Google Adsense, maar ik denk dat je je niet rijk moet rekenen.
Wat ga jij verdienen met Google Adsense?
Ten eerste moet je mensen hebben die op je advertenties klikken. Dit is de belangrijkste voorwaarde voor het verdienen van geld met AdSense. Hiervoor moet je dus voldoende bezoekers op je website hebben die jouw teksten lezen. Of je nou een website voor je bedrijf of een blog hebt, het devies is: maak jezelf bekend!

Drukbezochte websites kunnen soms wel meer dan een miljoen bezoekers per dag hebben terwijl een blog al blij is met 100 dagelijkse bezoekers.
Voor elke 1000 bezoeken die je website ontvangt, kun je tussen de 4 cent en 4 euro verdienen. Ja, dat is een groot verschil; per maand kun je dus tussen de 1 en 100 euro verdienen. Waar jouw verdiensten binnen die schaal vallen, hangt helemaal van jou, je site en je promotie af.
Bron: Geld verdienen met Google AdSense

Lees die pagina eens helemaal door. Dan krijg je een indruk van wat je moet doen om rijk te worden met Google Adsense.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo porrelaar. Ik wil me niet rijk rekenen. Ik wil mijn verdiensten omzetten in advertenties zonder dat het geld op mijn rekening komt. Dan is het effect: Advertenties tegen advertenties
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan