• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Nieuw gekochte DVD wordt niet herkend

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marco122

Nieuw lid
Lid geworden
21 jul 2009
Berichten
3
Waarderingsscore
0
Ik heb bij een bekende winkelketen een spindle DVD-R gekocht (Merk Emtec). Dit is al een tijdje geleden maar steeds heb ik problemen met deze DVD's.

Wanneer ik een lege DVD-R in de brander doe dan hoor ik deze flink spinnen. Er komt geen dialoogvenster wat ik met deze DVD-R wil doen. "Mijn computer" loopt vaak vast als ik rechtermuis doe. Als dit wel lukt dat verschijnt 0 bytes met "beschikbaar" onbekend. Brandsoftware herkent de DVD-R niet en vraagt om een lege disc. Bovenstaande is van toepassing op mijn vaste PC met Asus brander en op mijn laptop. Beide draaien op Vista.

Ik heb de indruk dat de DVD-R niet door de fabrikant is geformateerd. Hoe ik deze DVD-R wel geformateerd krijg is mij een raadsel. Via properties en dan optie formateren lukt niet.

Wie kan mij helpen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan