• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Items worden niet gendexeerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Peter567

Nieuw lid
Lid geworden
23 nov 2015
Berichten
3
Waarderingsscore
0
Beste mensen,

ik heb Outlook 2007 op mijn nieuwe Win10 (64-bit) computer genstalleerd en alle items overgebracht + opnieuw laten indexeren.

Maar: OL voert geen zoekopdrachten uit, dat wil zeggen: hij vindt geen resultaten, ook al weet ik zeker dat ze er zijn.

Wat te doen?

Veel dank, want dit is erg lastig!
 
Indexering Outlook
Dit probleem zal intussen opgelost zijn, maar ik reageer even voor mensen die in de toekomst problemen hebben met de indexering van Outlook.
Bij mij gaf Outlook een melding als 'De zoekresultaten kunnen onvolledig zijn omdat er nog steeds items worden geindexeerd.', het waren er ruim 23.000 en dat hield hij wekenlang vol...

Oplossing: ik heb een nieuwe outlook-account aangemaakt, met exact dezelfde instellingen, en de ost/pst-bestanden opnieuw gekoppeld. Binnen een kwartier was alles opgelost en bleek mijn hele systeem zelfs weer een stuk sneller te zijn geworden.
Blijkbaar zat de indexering in een loop of zo, of was de Outlook-account beschadigd.

Misschien een bruikbare tip voor het oplossen van problemen met de indexering van Outlook, en n die weinig tijd kost om te testen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan