• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

USB hub

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tineke41

Gewaardeerd
Lid geworden
26 dec 2007
Berichten
1.496
Waarderingsscore
0
Hallo, Ik heb een usb hub gekocht zoals te zien in bijlage 1. Ik heb 2 vragen. Als ik de pc helemaal uitzet, ook stroom uit, en ik start weer opnieuw op moet ik die hub met de hand aanzetten. Als ik alleen afsluiten en opnieuw weer opstarten doe, dan hoeft dat niet. Kan ik ergens instellen dat dat automatisch gebeurt met het opstarten. Mijn externe harde schijf is nl. ook op die hub aangesloten. En het is wel fijn als die meteen bij opstarten gebruikt kan worden.

Dan een andere vraag. Ik heb een afdruk van het apparaat bijgesloten en daar staat dat het een 7-ports 3.0 usb hub is. Bij bijlage Deze PC staat dat het apparaat sneller kan werken als het via USB 3.0 wordt aangesloten. Maar het is aangesloten (dacht ik). Of moet ik ergens iets instellen?
 

Bijlagen

  • 7 port usb 3.0 hub.png
    7 port usb 3.0 hub.png
    49,9 KB · Weergaven: 44
  • Deze PC.png
    Deze PC.png
    60,5 KB · Weergaven: 41
jaa

--- Update ---

het zou compatible zijn.
 
ja die usb 3 word nu usb 2
je kan het oplossen dat het wel usb 3 word door een kaartje usb 3 in je pc te plaatsen

--- Update ---

ja die usb 3 word nu usb 2
je kan het oplossen dat het wel usb 3 word door een kaartje usb 3 in je pc te plaatsen
een pci of pci-e kaartje
http://tweakers.net/categorie/60/controllers/producten/
 
Heb nog speciaal gebeld en er werd me verteld dat ik niks speciaals hoefde te doen. Dat is wel valse voorlichting dan. Ik weet punt 1 niet of het ingepast kan worden. Ik heb een MP all in one pc. Punt 2 ik ken niemand die dat voor mij zou kunnen doen als het al mogelijk is. Ben zeer verdrietig. Bedankt voor je bericht.
 
dat is dus een nadeel van zo'n all in one pc.
het kan volgens mij niet om daar wat in te laten bouwen
ik heb een MAC daar is het net zo
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hehe krijg eindelijk vandaag bericht dat er niet ingebouwd kan worden. Ook geen ssd. Nou lekker dan. Dan ga ik hub maar terug sturen. Is veel duurder dan een 2.0 hub en je hebt er dan niks aan. Bedankt he voor reacties.
 
Grrrrrrrr erg genoeg wel. Hahahahaha. Maar nu heb ik toch weer iets gelezen in Computer idee. Heb deel van artikel bijgesloten. Dacht ik maar zie die mogelijkheid nergens staan.

--- Update ---

Zie het nu wel. Betekent dit dat SSD nu ook op een all-in-one computer kan worden aangesloten? Zal wel stomme vraag zijn, maar ik ben niet zo snugger. Lol.
 

Bijlagen

  • SSD.png
    SSD.png
    72,1 KB · Weergaven: 46
Een SSD is vele malen sneller dan een gewone harddisk.
Ik heb in mijn notebook nu twee SSD's (Crucial 512GB elk) - in Raid 0 geconfigureerd en daarop Windows 8.1 genstalleerd.
Heerlijk snel.

Welke merk en type All-in-one gebruik jij?
Want anders wordt het lastig jouw vraag te beantwoorden of de HD door een SSD kan worden vervangen.
 
een MP all in one. Had m gekocht bij Mycom maar volgens mij is die uit de collectie.
 
Hoi, heeft dat apparaat van jou geen merksticker achterop?
 
Merk MP
Model AIO 7
Type MT 8002

Meer staat er niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan