• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

outlook.com

Status
Niet open voor verdere reacties.

*Petra*

PC prutser
Lid geworden
1 okt 2006
Berichten
672
Waarderingsscore
31
Nja weer al een vraag ik wil graag met outlook.com gaan werken.
Maar elke als ik mijn email en wachtwoord invoer krijg ik deze foutmelding...

Je kunt niet worden aangemeld bij de SMTP-server. Controleer of je gebruikersnaam en wachtwoord kloppen.[ Reactie van server: 503 5.5.1 Error: authentication not enabled ]




Nou naam en wachtwoord zijn in orde.
Capslock staat ook niet aan..
Help...
 
Outlook.com is webmail. Je hoeft dan zelf geen e-mailprogramma op je computer te installeren.
Je gebruikt de browser (Internet Explorer of Firefox of Chrome of een andere browser) om je Outlook.com mail te lezen en te beantwoorden.
Vanwege je foutmelding lijkt het erop dat jij wl een eigen e-mailprogramma wilt gebruiken waarin jij je Outlook account wilt opnemen. Dat hoeft dus niet.

Ga met je browser naar deze webpagina: http://www.microsoft.com/nl-nl/outlook-com/
Klik daar op de knop Aanmelden en vul in het volgende venster je e-mailadres en wachtwoord in van Outlook.com.

Kun je dan wel e-mails lezen en zelf opstellen en versturen?
------

Edit: ik neem aan dat deze vraag samenhangt met je andere topic: http://www.nationaalcomputerforum.nl/showthread.php?t=126340
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nee staat los van die vraag.
Dus ik kan bv geen zeelandnet adres daar toevoegen?
Heb namelijk een nieuwe mobiel en wil die laten synchroniseren met mijn pc. (lumia 950}
 
meld je hier eens aan ... en je kan dus ook je mobieltje daarvoor gebruiken ..

--- Update ---

eenmaal aangemeld klik je op het tandwieltje > opties en je kan email accounts importeren ...email door sturen enz...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan