• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Vaste telefoon KPN opzeggen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Printer

Junior lid
Lid geworden
29 jan 2009
Berichten
48
Waarderingsscore
0
Per maart 2016 heb ik mijn vaste KPN telefoon opgezegd, mijn internet van Telfort loopt over de tel.lijn.en moet blijven bestaan.
Mijn vraag is, blijft de internet verbinding zonder meer bestaan of moet ik stappen ondernemen om deze te behouden?

Bij voorbaat dank voor Uw antwoord.

Groet, Printer.
 
Neem gewoon telefoon bij telfort. Kost 2.50 per maand. Zij nemen dan de telefoonlijn over en je hebt geen extra kosten. Heb ik ook gedaan en heb geen problemen gehad bij de overgang. Je vaste telefoon doet het op een gegeven moment niet meer, en dan prik je de kabel om van de splitter naar het modem.

Ik weet niet hoe het anders gaat. Vroeger was het altijd zo, dat je of zelf een telefoonabonnement moest hebben, of de provider 10 euro extra moest betalen voor lijnhuur. Maar aangezien telfort eigendom is van KPN, weet ik niet of dat hier het geval is.
 
Had je KPN al hierover gebeld?
Bel: 0800-0402
 
KPN. zegt voor lijn behoud moet U bij Telfort zijn, bij Telfort zegt de medewerkster na beraad met een collega, Uw lijn blijft gewoon bestaan.
Mijn vraag daarop aan haar, hoe weet KPN. dan dat ik deze lijn gebruik voor internet, antwoord, dat zien zij.
Ik blijf argwanend hierover, en zou graag een antwoord van iemand hebben die dit zelf heeft meegemaakt.
Beide Heren hierboven, bedankt voor de reactie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan