• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

wachtwoorden

Status
Niet open voor verdere reacties.

johan1276

Gevestigd lid
Lid geworden
7 aug 2010
Berichten
462
Waarderingsscore
1
Hallo, waar kan ik mijn opgeslagen wachtwoorden vinden in IE 11, in chrome kan ik ze wel vinden maar in IE, kan ik dit niet vinden, ik heb al in extra en dan inhoud maar daar staat het niet maar wel om het aan te zetten maar niet de ww.
 
ga in je configuratiescherm naar referentiebeheer en je zie daar vervolgens WebReferenties vermeld staan ...
 
Daar had ik ook al gekeken maar daar kreeg ik een fout melding >er is een fout op getreden bij het uitvoeren van deze actie< dus daar kan ik niet bij wel bij de andere windowsreferentie die werkt wel, hoe kan ik dat oplossen ?

--- Update ---

Het is een foutcode 0x80070057, Ik had hem ook al gezien bij backup makem maar ik heb hem IE 11 im W 10
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan