• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Medion MT7

Status
Niet open voor verdere reacties.

marcelkaptijn

Nieuw lid
Lid geworden
9 dec 2015
Berichten
3
Waarderingsscore
0
Hallo, ik heb een Medion MT7 desktop PC uit 2007 en wil een clean install maken op een nieuwe SSD. Ik ben echter mijn Recovery CD kwijt. Wel heb ik gelukkig de Recovery files op de D-schijf staan. Ik heb de Recovery CD nodig om mbv de ghost-files op D het OS op de nieuwe SSD te installeren. Voor de goede orde: ik zoek dus niet de Windows Vista CD want Vista was al geinstalleerd op de PC toen ik hem kocht, ik heb dus het serienummer. Wie zou mij een image van de Medion recovery cd voor de MT7 kunnen sturen, bijvoorbeeld via Wetransfer.com? Die zou ik dan op een CD kunnen branden en het OS op de SSD kunnen installeren. Ik zou daar enorm mee geholpen zijn. Heel veel dank!
 
Marcel wil je Vista opnieuw installeren ,heb je volgens mij een passende dvd met het goede systeem en servicepack2 nodig ,waarna je zelf jouw licentie key invult
Als je uitgaat van de recovery zonder servicepack 2 krijg je problemen met de updates.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan