• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Meerdere video's opslaan op 1 DVD

Status
Niet open voor verdere reacties.

Skyphof

Vaak hier
Lid geworden
22 apr 2010
Berichten
651
Waarderingsscore
0
Weet iemand hoe je het beste 2 video's op n DVD kunt opslaan, om later op een DVD speler te kunnen afspelen. ?
Ik werk met Elements 10 en in Windows 10.

Bij voorbaat heel erg bedankt
Henk
 
Moeten ze apart? Want je kunt ze natuurlijk gewoon achterelkaar plakken in je editor.
 
Dank voor de reactie.
Het zijn 2 familievideo's die apart staan op Elemenst 10. Nu wil ik die 2 achter elkaar zetten liefst eerst in Elements en dan op een DVD. Dat is me tot nu toe niet gelukt.

Groeten,
Henk

--- Update ---

Hoe doe je dat: gewoon achterelkaar plakken in je editor? Dus van het ene bestand naar het andere bestand.
 
In adoe premiere elements kun je toch wel twee fragmenten gewoon achter elkaar zetten? En er zit vast ook wel een append optie in.
 
Het gaat om 2 verschillende video's van elk ca 20 minuten, die apart zijn opgeslagen en die ik graag op n DVD wil hebben.
Henk
 
Je kan de bestanden opslaan in bv video in de verkenner..dvd schijf in het station en je schuift ze zo op de dvd.Kijk wel ff naar de grootte van de bestanden.m.vr.gr.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan