• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Email

Status
Niet open voor verdere reacties.

maetje10

Nieuw lid
Lid geworden
10 jul 2014
Berichten
12
Waarderingsscore
0
Hallo ik heb vanmorgen mijn outlook geopend nu wilde ik de map concepten openen maar alles wat er in stond is ineens weg.ik heb zelf niks verwijderd. Wie weet hoe dit kan.
Grtjs van Danielle
 
Gaat het om Outlook, onderdeel van de betaalde office suite van Microsoft, of gaat het om Outlook.com (= gratis webmail)?

Als het werkelijk om Outlook, onderdeel van Microsoft Office gaat, welke versie gebruik jij dan?
Ik gebruik op de pc waar ik nu op bezig ben, Office 2007.
Klik met de rechter muisknop op de map Concepten en kies dan Eigenschappen.
Klik dan op het tabblad AutoArchiveren.
Dat moet er zo uitzien:

56717c7c67209-2015-12-16_15_52_31-Eigenschappen_van_Concepten.png


Misschien staat bij jou ingesteld dat items in de map Concepten na een bepaalde tijd verwijderd of gearchiveerd moeten worden?
 
hoi ik gebruik oulook.com de gratis email
 
Ok, dan is dan nu duidelijk.

Je hebt niet per ongeluk met de rechter muisknop geklikt op de map Concepten en toen gekozen voor "Map leegmaken"?

56718d553cf4d-concepten.png


Jij slaat blijkbaar vaak een bericht dat je aan het opstellen bent, op als concept om er dan een volgende dag of nog later aan door te werken.
Ik doe dat zelf nooit. Ik verstuur e-mails direct.
Als test heb ik net een testbericht opgesteld en opgeslagen als concept. Daarna Outlook.com afgesloten en weer opnieuw geopend. Ja, dat concept zat nog steeds in de map Concepten.
Maar jouw probleem is nu duidelijk: bij jou is de map Concepten opeens leeg, terwijl er daarvoor een of meer berichten in zaten waar je nog aan wilde verder werken.

Ik werk zelf te weinig met Outlook.com om je hiermee verder te kunnen helpen. Bij de instellingen > Opties van Outlook.com heb ik geen instelling kunnen vinden die ervoor verantwoordelijk zou kunnen zijn, dat de map Concepten geleegd wordt.
Misschien dat anderen die Outlook.com vaker gebruiken, je hiermee verder kunnen helpen.
 
Oke in ieder geval bedankt ik hoop dat iemand anders die ook outlook.com gebruikt weet wat ik hier aan kan doen
 
Hoi
Ik gebruik al zon 1 jaar outlook.com naar alle te vredenheid.
Maar wat de concepten betreft had ik nooit problemen ermee.
Op vorige week na.
Mijn desktop werkt het allemaal nog steeds goed.
Op mijn laptop was ik ook zowat allemaal mijn concepten kwijt.
Daar had ik net windows 10 opgezet, wou de concepen sijnchronen.
Maar alleen de mails die ik bewaard had van de account microsoft die kwamen er alleen weer.
De rest van de emails accounts (6) totaal waren allemaal weg.
Heb het opgelost door windows 10 er weer afgegooid te hebben.
En toen was het weer goed in windows 8.1
Dus ik weet niet als u ook net een andere besturings progamma er op gezet had.
En anders zou ik het niet weten.
 
Oke bedankt ik ga het proberen alleen als ik mijn mail open op mijn telefoon is het precies hetzelfde map van concepten is leeg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan