• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

postvakken in koppelen (Emi)

Status
Niet open voor verdere reacties.

lowie2

Vaak hier
Lid geworden
14 apr 2009
Berichten
750
Waarderingsscore
0
Emi ik had gelezen in n van je berichten dat al uw postvakken in gekoppeld zijn in outlook.com,
Kan je mij in een simpele handleiding uitleggen hoe dat moet u zou mij een groot plezier daar mee doen,
Dank bij voor baat,
Lowie12
 
ja mijn Telenet de Windows Live Mail en Gmail zijn gekoppeld aan postvak in van Outlook.com
start Outlook.com op en klik dan op het tandwieltje (bij mij staat deze links onder ) klik dan verder op accounts beheren ..
klik wederom verder op "account toevoegen "

Ashampoo_Snap_2015.12.19_18h51m43s_001_.png

*ik had dit nog thans al eens vermeld hier op het forum .
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Zoals je kan zien in mijn print heb ik twee accounts toegevoegd en zoals je kan zien kan ik alleen maar verzenden en niet ontvangen
6plv6f.jpg
 
klik eens verder op details kun je dan geen bewerking doen van een toegevoegde account !
 
Emi Daar geven ze geen mogelijkheid ,
Groeten Lowie12
 
dan zit er maar 1 ding op ...
je verwijder eerst al de toegevoegde accounts en na een opnieuw starten van outlook voeg je deze opnieuw toe ...

*ik wou je een filmpje aanmaken van hoe je tewerk dient te gaan ...
maar ik kan mijn persoonlijke emails en de bijhorende wachtwoorden niet verbergen tijdens het aanmaken van het filmpje zodoende begin ik er niet aan .
 
Emi welke handeling doe ik het best om deze zo goed mogelijk te verwijderen,
Dank bij voor baat,
Lowie12
 
dit doe je gewoon via outlook zelf ...

56765722ee261-Ashampoo_Snap_2015.12.20_08h12m17s_001_.png
 
Emi ,
Hartelijk bedankt alles werkt nu naar behoren dank zij uw tussenkomst ,
Fijne feestdagen en groetjes,
Lowie12
 
fijn dat je er bent geraakt ...
ook fijne feestdagen voor u en de rest van de familie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan