• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Mappen van Windows Live Mail naar Mail voor Windows 10?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ebakker2

Bekend gezicht
Lid geworden
17 feb 2008
Berichten
174
Waarderingsscore
0
Goedemidag.....

Microsoft stuurde me een mailtje waarin verteld werd dat Windows Live Mail binnenkort niet meer zou functioneren. Of ik maar ff op mail voor Windows 10 wilde overstappen.
Zo te zien kan je lang niet zo veel met dat appje als met WLM.
Weet iemand of ik de mappen ('n stuk of 50 maar) kan overzetten van WLM naar Mail voor W10?
Anders een goede, door Windows 10 ondersteunde, third party mail clint ?

MvrGr.
Erik Bakker
 
elke map van Windows Live Mail blijft behouden indien je WLM koppelt aan outlook
start outlook op en klik op het tandwieltje
selecteer hier accounts toevoegen ... voor Wlm toe te voegen kies je dus "ander account " om gmail toe te voegen aan outlook kies je " google "
volg de stappen op ..
 
Bedankt voor je snelle antwoord. Voor het importeren van gmail zal t vast wel lukken maar t gaat om mappen en adressen etc. op m'n PC.
Als ik daarvoor kies krijg ik het bericht:
"Importeren uit e-mailapps
Als je een bureaublad-app zoals Outlook, Outlook Express, of Windows Live Mail gebruikt, kun je je e-mail, contactpersonen en accountgegevens importeren in Outlook.com.
Installeer de invoegtoepassing om te beginnen. Zoek naar de meldingsbalk onder aan de pagina."

Maar ik zie geen meldingsbalk onderaan OUTLOOK.
Ik open overigens m'n outlook/hotmailaccount in Internet Explorer......
Zo te zien kan t dus wel wat ik wil maar ontbreekt er iets. WLM staat overigens wel als accelerator onder invoegtoepassingen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan