• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Mail binnenhalen op twee apparaten

Status
Niet open voor verdere reacties.

trompethans

Gevestigd lid
Lid geworden
2 aug 2010
Berichten
294
Waarderingsscore
0
Hallo allemaal!

Ik heb een mailaccount op mijn vaste computers thuis, waar ik werk met Windows Live Mail. Met ditzelfde programma werk ik ook op mijn laptop. En ik heb op diverse websites en fora gelezen dat het mogelijk is om e-mails op deze twee programma's binnen te halen, dus dat dezelfde mail op beide apparaten gedownload wordt.

Ook best logisch dat het mogelijk is, want op mijn telefoon downloadt hij ook mails, terwijl ze op mijn PC nog steeds binnenkomen.

Maar hoe stel ik dat in in Windows Live Mail, dat in beide programma's mail binnenkomt?

Alvast heel erg bedankt :)
 
Als in Windows Live Mail in de account instelling is gesteld dat binnengekomen mails bijv. 14 dagen op de server te laten staan - dan kan je met gerust hart op al je apparaten mail blijven binnen halen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan