• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

skype-tegoed

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eva38

Vaak hier
Lid geworden
25 apr 2012
Berichten
674
Waarderingsscore
3
Op mijn vaste PC kan ik in Skype steeds mijn beltegoed aflezen. Op mijn Samsungtablet zie ik dat nergens staan. Hoe kan ik dat instellen?
 
heb je 1 account op beide pc/tablets? heb je de samsung langer als 180 niet gebruikt voor skype, dan is het tegoed onbruikbaar en misschien daarom niet zichtbaar. https://support.skype.com/nl/faq/FA10378/wat-doe-ik-met-inactief-skypetegoed

--- Update ---

ben je altijd ingelogd op de 2 accounts?

Kan ik tegelijkertijd op mijn tablet en mijn computer bij Skype zijn aangemeld?

U kunt tegelijkertijd op beide apparaten bij Skype aangemeld zijn, maar het wordt niet aanbevolen. Als u tegelijkertijd op twee apparaten bij Skype bent aangemeld, kan dat leiden tot conflicten in de instellingen van de toepassingen. Het kan bijvoorbeeld voorkomen dat er chatberichten op het ene apparaat binnenkomen, maar niet op het andere. We raden u aan telkens op slechts n apparaat aangemeld te zij
 
Op mijn desktop heb ik een oudere versie van Skype die voor mij gebruiksvriendelijker is dan de nieuwere versie op de tablet. Dank zij uw reactie sta ik er voor het eerst bij stil dat ik best maar op n van beide ben ingelogd. Op de tablet moet ik op mijn fotootje drukken en daar vind ik mijn tegoed wel terug.
 
mooi dat het nu wel lukt :biggrin:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan