• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

gmailbericht niet meer automatisch doorsturen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jov

Vaak hier
Lid geworden
13 sep 2011
Berichten
701
Waarderingsscore
4
Ik wil een opdracht 'automatisch doorsturen naar' veranderen. De berichten moeten naar een ander adres doorgestuurd worden.
Dat doe ik door vanuit het adres waar de berichten binnenkomen (x) te gaan naar 'Instellingen' onder het tandwieltje. Dan ga ik naar 'Doorsturen en IMAP' en daar kan ik een kopie van een inkomend bericht doorsturen naar een ander adres en ik kan ook daar het automatische doorsturen weer verwijderen. Tot zo ver gaat alles goed. Het is zo ingesteld dat de berichten uit adres x nu niet meer naar adres 1 gaan, maar naar het nieuwe adres 2. Als ik controleer, zie ik dat adres 1 er niet meer in staat een adres 2 wel. In orde dus?
Nee. Ik krijg van de dame van adres 1 bericht dat als zij een testbericht naar adres x stuurt, dat ook bij haar terug komt!.Hoe kan dat nou?
Ik kan niets meer doen, want ik kan zien dat er geen opdracht 'doorsturen' naar haar meer bestaat en iets dat er niet meer is kan ik niet meer verwijderen... Of toch?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan