• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

HP compaq

Status
Niet open voor verdere reacties.

dehpman

Nieuw lid
Lid geworden
17 jan 2016
Berichten
21
Waarderingsscore
0
hallo
ik heb een vraag over mijn computer
ik heb hier een hp compaq staan die heel maar dan ook heel traag is.
hoe kan ik mijn computer weer snel krijgen ik dacht zelf aan alles er gewoon af tegaan smijten

mvg dehpman

HP compaq
bestuuringsysteem: windows XP
 
Afgaande op XP, is he tal een aardig antiek systeem. Vista was al van 2007, negen jaar geleden. Waarschijnlijk moet je praktisch alles vervangen. Mogelijk is het slimmer deze te verkopen en iets nieuws aan te schaffen.
 
het is gewoon een computerje voor dr bij bijv. snel even wat op tezoeken of de telegraaf telezen niet om games tespelen of andere grote bestanden er op tezetten
 
is het ook mogelijk om zo'n computer in soort van fabriekinstellingen tedoen? zo ja hoe moet dit en helpt dat ook?
 
de computer is nog wel origineel maar heb er geen recovery-disc bij...
 
Er staat meestal wel een recovery partitie op de schijf. Had je die handleiding al bekeken?
 
ik heb de handleiding bekeken
alleen het wil niet echt lukken
2.jpg

1.jpg

tot zo ver ben ik gekomen
 
Als er een sticker met key op de behuizing zit, kun je het ook eens met een gewone xp cd proberen.
 
ja er zit een sticker op maar heb er geen cd en niks bij (tweedehans gekocht)
 
Controleer of de product key die op de sticker staat, nog goed leesbaar is.
Als dat het geval is kun je in je omgeving (familie, kennissen, vrienden) vragen of iemand een installatie cd voor Windows XP heeft, die jij even mag lenen.
Info over de installatie van Windows XP vind je hier: https://www.schoonepc.nl/instal/setup.html
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan