• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Windows Live Mail 2012 start niet meer op

Status
Niet open voor verdere reacties.

tjw

Junior lid
Lid geworden
4 nov 2008
Berichten
54
Waarderingsscore
0
Ik gebruik Windows Live Mail binnen Windows 10 op een 64 bits Asus laptop. Dat werkte tot een paar dagen geleden prima. Toen is er blijkbaar een update genstalleerd van Windows 10 waarna ik Windows Live Mail niet meer op kon starten.
Ik van alles geprobeerd van Windows Live Mail opnieuw te installeren tot Windows Essentials te repareren (helemaal verwijderen en opnieuw installeren lukte niet). Gisteren is me dat gelukt via geek.exe en draaide Windows Live Mail weer prima. Maar helaas te vroeg gejuicht.
Vanmorgen na het opstarten van de laptop was het weer hetzelfde. Opstarten van Live Mail lukt niet. Het opstartscherm blijft hangen.
Ik krijg ook geen foutmelding. Maar ik kan het alleen stoppen door de laptop uit te zetten.

Ik kan natuurlijk de standaard mail applicatie van Windows 10 gebruiken, maar daar mis ik de extra aangemaakte mapjes.

Wie heeft raad?

--- Update ---

Raar, na het plaatsen van dit bericht start ik de laptop opnieuw op en windows live mail werkt weer. Ik ben benieuwd voor hoe lang!
 
Windows Live Mail 2012 blijft problemen geven. De ene dag start het programma normaal op. De volgende dag blijft het opstartscherm weer hangen. Zou het te maken kunnen hebben met de updates van Windows 10?
 
Na een week problemen met live mail en een blauw scherm en programma's die bleven hangen, heb ik maar een schone installatie van Windows 10 uitgevoerd. Hopelijk is het hiermee opgelost.
 
kijk hier eens, of jij deze update er ook op heb staan. dit veroorzaakt problemen met windows live mail.
https://www.schoonepc.nl/tools/windowslivemail2011.html

maar als je programma`s niet goed werken, kan het niet zijn dat er een virus is binnen gekomen, die kunnen de pc ook van slag maken.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan