• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

MBAM proef versie????

Status
Niet open voor verdere reacties.

vanschagen

Heeft veel posts
Lid geworden
16 jul 2013
Berichten
10.367
Waarderingsscore
2
Hallo.
Volgens mij verkeerd geinstalleerd ,MBAM geeft aan proefversie,klopt niet zeker??
is dat nog aan te passen???
 
Alleen door mbam opnieuw te installeren. En dan even goed opletten wat je aanklikt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
heren bedankt ,gaan we doen
 
ja hoor ,ik heb enkel weggehaald ,maak einde aan proef versie
 
probleem bij mij was / is dat het - ondanks de duidelijke instructies van A54 van wat wel en niet uitvinken - ik toch nog steeds een mededeling kreeg dat de proefversie beindigd is. Momenteel krijg ik die melding gelukkig niet meer.
 
probleem bij mij was / is dat het - ondanks de duidelijke instructies van A54 van wat wel en niet uitvinken - ik toch nog steeds een mededeling kreeg dat de proefversie beindigd is. Momenteel krijg ik die melding gelukkig niet meer.

had je mbam nieuw erop gezet of heb je dit er al vaker opgehad? want als hij een melding van een proefversie geeft, omdat het vaker gebruik is, moet je eerst de verwijdertool gebruiken. je kunt dit ook doen, als het voor de eerste keer is en hij steeds melding blijft geven.

https://support.malwarebytes.org/cus...5311?b_id=6438
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@ aarie25: was dat een reactie op mijn opmerking? Inmiddels heb ik die verwijdertool van MBAM in huis, en heb ik op dit moment geen probleem meer.En die hyperlink leidt dus naar een help-pagina.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ja dat was voor jou, die helppagina daar kun je de verwijdertool downloaden.
maar het is dus al opgelost :biggrin:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan