• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

afzenders blokkeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

lowie2

Vaak hier
Lid geworden
14 apr 2009
Berichten
750
Waarderingsscore
0
Ik werk met wlm en krijg veel emails die ik niet wens ik heb domeinnaam aangevinkt de geblokkeerde berichten als onbestelbaar bij de afzender terug bezorgen aangevinkt is dat zo voldoende of moet ik het bericht dat in de lijst staat ook verwijderen voor dat de blokkering van kracht word.
Dank bij voor baat,
Lowie12
 
je bedoelt toch windows live mail?

Wanneer u een bericht ontvangt van een emailadres uit de lijst Geblokkeerde afzenders, wordt het automatisch verplaatst naar de map Ongewenste email. De enige uitzondering is als het adres ook is opgenomen in de lijst Veilige afzenders. In dat geval wordt het bericht niet behandeld als ongewenste e-mail omdat de lijst Veilige afzenders voorrang heeft boven de lijst Geblokkeerde afzenders.

1.

U kunt Windows Mail als volgt openen: klik op de knop Start, klik op Alle programma's en klik vervolgens op Windows Mail.
2.

Klik op een bericht van de afzender die u wilt toevoegen aan de lijst Geblokkeerde afzenders.
3.

Klik op het menu Bericht, wijs Ongewenste e?mail aan en en ga op een van de volgende manieren te werk.
*

Als u alle toekomstige berichten van die specifieke afzender wilt blokkeren, klikt u op Afzender toevoegen aan lijst Geblokkeerde afzenders.
*

Als u alle berichten wilt blokkeren van alle afzenders van wie de domeinnaam (het gedeelte van het e?mailadres na @) overeenkomt met die van de afzender, klikt u op Domein van afzender (@voorbeeld.com) toevoegen aan lijst Geblokkeerde afzenders.

Opmerking:

Als u een afzender wilt toevoegen aan de lijst Geblokkeerde afzenders en u geen bericht van die afzender beschikbaar hebt, kunt u het adres van de afzender handmatig toevoegen. Klik hiertoe op het menu Bericht, wijs Ongewenste e?mail aan en klik op Opties voor ongewenste e?mail. Klik op de tab Geblokkeerde afzenders, klik op Toevoegen, typ het e?mailadres dat u wilt blokkeren en klik op OK.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan