• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

E-mailstoring Ziggo

  • Onderwerp starter Abraham54
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
A

Abraham54

Gast
Ik vind dat de e-mailstoring bij Ziggo wel erg lang duurt.....
Ik kan nog steeds niks ontvangen.

Ziggo heeft een e-mailstoring

Door Olaf van Miltenburg, dinsdag 2 februari 2016 14:32, 90 reacties Feedback
Submitter: HellBeast

Klanten van Ziggo kunnen hun mail niet meer binnenhalen en ook de webmail van de internetaanbieder werkt niet meer. Ziggo heeft de storing, die zich landelijk lijkt voor te doen, bevestigd.

Op sociale media klagen klanten van Ziggo over het niet meer kunnen binnenhalen van mail, blijkt bij AlleStoringen, terwijl ook de webmail een storing geeft. De eerste meldingen over de storingen kwamen dinsdag om kwart over een binnen. De helpdesk van de internetaanbieder bevestigt dat er sprake is van een storing.

"Wij doen er alles aan om het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Onze excuses voor het ongemak", aldus de storingchecker van het bedrijf. Aanvankelijk gaf de helpdesk aan het probleem dinsdag voor 19.30 uur verholpen te hebben maar inmiddels wordt 15.00 als streeftijd aangegeven.
Bron
 
hier net zo,wel een paar verzonden ,maar ontvangen niks.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Storing lijkt opgelost, hier komt alles weer binnen.
 
Van een collega hoorde ik dat bij hem gisteravond om ca. 22:30 uur de mailstoring was opgeheven.
Bij mij was deze nog steeds aanwezig toen ik om 23:05 op n oor ging.
Dus vanochtend kwamen er weer de mails als vanouds binnen.
Ik heb nog niet eerder zo'n lange storing van de e-mail bij Ziggo meegemaakt in al die jaren dat ik al klant ben (12 jaar).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan