• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

Fel oplichten van scherm na een boot

Status
Niet open voor verdere reacties.

perloc

Enthousiast
Lid geworden
27 jan 2014
Berichten
2.224
Waarderingsscore
3
Als ik mijn computer aanzet licht het scherm op het moment van de opkomst van de desktop 1-1,5 seconde fel op. Dat is sinds kort.
Ik weet niet zeker of dat de schermverlichting feller oplicht, oftewel het beeld veel vager is gedurende korte tijd.
Iemand enig idee? Duidt dat ergens op?
perloc
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Graag even een snapshot van je computer, zodat we een overzicht krijgen van de hardware die gebruikt.

Kan je het volgende even doen:
Download en installeer Speccy (een programma om te achterhalen welke hardware in jou pc zit).
Let op tijdens de installatie wordt gevraagd of je ook Google Chrome wilt installeren, sta dit niet toe!
Open het programma en kies Bestand (File) -> Publiceer (Publish) Snapshot...
In het venstertje dat dan verschijnt kies je voor "Yes"
Vervolgens krijg je een link, die plak je hier in een volgende reactie.
Op die manier kunnen wij precies zien welke hardware aanwezig is in je systeem en hoe dit is geconfigureerd.
 
Ik heb een reboot gedaan (normaal gaat ie altijd in hybernate) en nu is het weer normaal.
Zogauw het terugkomt zal ik Speccy downloaden en het resultaat toesturen.
Dank voor antwoord.
perloc
 
Regelmatig een keer normaal opnieuw opstarten kan wonderen doen met de algemene werking van de computer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan