• De afgelopen dagen zijn er meerdere fora waarop bestaande accounts worden overgenomen door spammers. De gebruikersnamen en wachtwoorden zijn via een hack of een lek via andere sites buitgemaakt. Via have i been pwned? kan je controleren of jouw gegeven ook zijn buitgemaakt. Wijzig bij twijfel jouw wachtwoord of schakel de twee-staps-verificatie in.

USB wifi ontvanger verlengkabels?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ferdi

Eyes, window to our soul
Lid geworden
14 feb 2011
Berichten
595
Waarderingsscore
0
Hi. Ik heb dit apparaat http://nl.tp-link.com/products/details/cat-11_TL-WN822N.html het werkt goed zolang ik mijn draadloze koptelefoon niet aanzet wat ook op 2.4 GHz zit.

Nu wil ik doormiddel van een langere kabel het apparaatje buiten de kamer plaatsen. Nu heb ik geprobeerd een USB verlengkabels er tussen te zetten, maar dan doet hij het niet meer. Weet iemand nog een andere oplossing? Het zou mij erg helpen.
 
Heb je al eens wat verschillende kanalen geprobeerd?

USB kun je tot maximaal 5m verlengen, maar mogelijk is het bij dit apparaat korter.
 
Ja heb ik geprobeerd. Het punt is een beetje dat ik ook nog eens op zolder zit. Maar zonder koptelefoon haal ik wel gewone hoge snelheden . ik heb nu een kabel van 1.5 meter als ik het dubbele kan halen is al genoeg. Mocht je nog ideen hebben da. Hoorik het graag. Thanks
 
Heb je het geprobeerd met een kabel van 3 meter? Of een verlengkabel van 1.5m.

Als je de adapter nog kunt ruilen, zou je eentje kunnen kiezen die op 5GHz werkt. Moet je router dan wel ondersteunen.

Ander idee: sluit de ontvanger van de headset op een verlengkabel aan, en zet die verder weg.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bedankt voor je reactie. Ik heb even gecheckt maar ik denk dat het probleem gevonden is. De kabel inclusief verlengkabel komt langer uit dan 5 meter. Dus ik ga even een kortere halen en dat proberen. Bedankt voor je hulp zoals altijd:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan